بوفون بهترین در جهان
بوفون بهترین در جهان
برترین وبلاگ بوفون در ایران
بوفون بهترین در جهان
خانه | آرشيو | ايميل


سلام به وبلاگ من خوش اومدید امیدوارم مورد رضایت شما قرار گیرد لطفا تو نظرات انتقاد و پیشنهادات خودتونو بگین. در آخر این یک وبلاگ کاملا ورزشی هست اما سلامتی و شادی روح سید جواد ذاکر یه صلوات بفرستید

امکانات و ابزارها


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 60
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 76
بازدید ماه : 261
بازدید کل : 6993
تعداد مطالب : 43
تعداد نظرات : 3
تعداد آنلاین : 1


نوشته هاي پيشين
لينکدوني
ما 2 تا
فروشگاه ساعت مچی
جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان وب سایت بوفون و آدرس gianluigibuffon.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





لينکهاي روزانه
طبقه بندي موضوعي
اخبار
پشتيباني

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالبساز آنلاين طراحي شده است.

Powered by
LOXBLOG.COM
Online Template Builder

بازی دشوار در جنوا با هنرنمایی پیـرلو !

کاپیتان یوونتوس توانست با مهار پنالتی ، یوونتوس را در زمین نگه دارد و با روحیه ای که به بازیکنان منتقل شد و هنر نمایی پیرلو ، در نهایت یوونتوس 3 امتیاز شیرین را کسب کرد .

جانلوئیجی بوفون در مورد بازی با جنوا و شرایط یووه گفت :

" این بهترین بازی فصل جنوا و البته بیش از آن ، بدترین بازی یوونتوس بود "

" جنوا بازی خوبی را با صرف ِ انرژی و قدرت زیاد انجام داد و فکر می کنم اگر بخواهیم نیمه پر لیوان را ببینیم ، ما خوب کار کردیم زیرا نشان دادیم که فشار را تحمل می کنیم "

اعتقاد و اظهار نظر پرندلی در مورد شما ؟

" فکر می کنم که این تنها یک شوخی بود و تصور می کنم که او خواست همه را برای حضور و تلاش بیشتر تحریک کند "

" قدرت بالا و کیفیت بازیکنانی که در تیم هستند ، یک تیم را تشکیل می دهند "

"برای رسیدن به هدفی که در پیش داریم باید همه بازی ها را خوب بازی کنیم و بالاترین کیفیت را به نمایش بگذاریم . ما تنها به لیگ سری آ فکر نمی کنیم ، اما در مقابل فیورنتینا هم کار دشواری وجود دارد "

" تعریف و تمجید زوف از من باعث افتخار است . او یک نماد و افسانه برای مردم و هواداران است و تعریف او برای من یک افتخار و دستاورد بزرگ محسوب می شود "

" بازی روز پنج شنبه بازی دشواری خواهد بود . باید منتظر ماند و دید که چه اتفاقی خواهد افتاد ، اما فکر می کنم که روز پنج شنبه همه بازیکنان فیورنتینا به پیروزی برابر ما فکر کنند "

" ما در این فصل بازی سختی را در فلورانس انجام دادیم . بازی دشوار و البته عجیب . شاید تمام بازی ها در خود یک و یا چندین نکته عجیب و غیر قابل باور داشته باشد . مانند همین بازی ، زیرا جنوا صاحب ضربه پنالتی شد ولی در خانه آن را از دست داد و در ادامه در دقایق آخر توسط پیرلو مجازات شد "

" برای ما پیروزی بسیار مهم است . از دقیقه اول بازی تا انتهای بازی و از اولین نقطه زمین تا دورترین ، همه باید مبارزه و برای پیروزی تلاش کنیم "

" مطمئنا پیروزی هرگز بد نخواهد بود و اعتماد به نفس و روحیه شما را بالا می برد و شما را سرحال می کند . ما می خواهیم بازی بهتری در فلورانس انجام دهیم و این بسیار مهم است برای ما "

" روز پنج شنبه فکر نمی کنم که تیمی از پیش صعود کرده باشد . همه چیز برابر خواهد بود . ما هم مانند فیورنتینا برای صعود تلاش می کنیم . مطمئنا بازی آسانی نخواهد بود ، و ما بازی همیشگی خودمان را انجام می دهیم "


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ <-CategoryName-> ]
+

قالب اين وبلاگ با استفاده از قالب ساز آنلاين طراحي شده است
©2008 All rights reserved.

Build Your Own Template!